Dia del llibre

Lloc: Campus universitari
Hora: 9 hores
Entitat: Universitat Jaume I

La Universitat Jaume I celebra, com cada any, el Dia del Llibre amb diverses activitats organitzades per la Biblioteca i la Facultat de Ciències Humanes i Socials durant la jornada de dilluns 23 d’abril de 2018.

Des de les 9.30 hores i durant tot el matí, es faran diverses activitats amb alumnat d'Infantil i Primària del CEIP Mestre Carles Selma de Castelló. El rector de l’UJI, Vicent Climent, acompanyat pel delegat territorial d’Educació, Robert Roig, la degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Rosa Agost, i el director de la Biblioteca, Vicent Falomir, donaran la benvinguda en una jornada que comptarà amb l’espectacle «La llegenda del gegant Tombatossals», a càrrec de la companyia 3000 Ducados (David Galiana i Marta Vicent) la presència de Vicent Pitarch i Xipell, autor i Il·lustrador, respectivament, de «Viatge al país de Tomabatossals», una adaptació lliure del cèlebre «Tombatossals» de Josep Pascual Tirado.

A les 11 del matí, es presentarà el Portal de Coneixement Obert a la sala de premsa de l’edifici de Rectorat. Paral·lelament, l’alumnat del CEIP Mestre Carles Selma realitzarà una visita guiada a la Biblioteca i tallers de manualitats, creació de relats i una tertúlia dialògica,  coordinats pel professorat de l’escola i amb alumnat dels Graus en Mestre d’Educació Infantil i d’Educació Primària. A les 12 de migdia es presentaran les novetats bibliogràfiques al vestíbul de la Biblioteca i a les 12.30 es farà una lectura pública de les nostres poetes, selecció realitzada per l’Associació Adona’t, paral·lelament al lliurament de llibres als xiquets i xiquetes de l’escola.

A més a més, Vox UJI Ràdio emetrà un programa especial des de l'Àgora de 10 a 13 hores.