Setmana Internacional Erasmus+ L'UJI rep 53 representants d'universitats europees en la primera Setmana Internacional Erasmus+

24/04/2018 | SCP

Data: Del 23 al 27 d’abril de 2018
Acte: Setmana Internacional Erasmus+
Títol: «I Setmana Internacional Erasmus + a l’UJI»
Lloc: Campus Riu Sec, Universitat Jaume I
Hora: 9 a 18 hores
Entitat: Universitat Jaume I, Vicerectorat de Cooperació, Relacions Internacionals i Multilingüisme

Breu descripció: El Vicerectorat de Cooperació, Relacions Internacionals i Multilingüisme de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat del dilluns 23 al divendres 27 d’abril de 2018 la primera Setmana Internacional Erasmus+ a l’UJI. Durant aquesta setmana, la Universitat Jaume I rebrà a 53 representants de 28 universitats de tota Europa.

Universitats de Portugal, Polònia, Itàlia, Letònia, Alemanya, Turquia, Finlàndia, Croàcia, Eslovàquia, Bulgària, Hongria, Eslovènia i de la República Txeca visitaran el campus de Riu Sec per participar en les distintes activitats programades per l’UJI. A més, coneixeran l’oferta acadèmica de la universitat pública de Castelló, així com les seues instal·lacions amb visites guiades pel campus.

D’altra banda, el programa inclou la presentació de projectes UJI, com els Projectes K2 o els programes d’estudis internacionals. A més, es realitzaran visites a les distintes zones d’interès turístic dels voltants de la universitat, com una ruta en bicicleta pel Mediterrani i una excursió al Desert de les Palmes.