panoramica UJI

Presentació memòria 2017 Creu Roja Castelló

La realització de la memoria s’enmarca en un projecte d’investigació del grup ENCOM del Departament de Ciències de la Comunciació de la Universitat Jaume I.
Última modificació: 16/04/2018 | Font: SCP

Data: 17 abril 2018
Acte: Presentació memòria 2017 Creu Roja Castelló
Lloc: sala d’actes de l’Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Hora: 12.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I-Creu Roja Castelló

Breu descripció: Creu Roja Castelló presentarà els resultats del seu exercici 2017 als seus públics interns: socis, voluntaris i empleats. La presentació serà a càrrec de la presidenta Omayra Serrano, advocada i ex-alumna UJI. La realització de la memoria s’enmarca el projecte d’investigació «Sistematització del treball de la comunicació corporativa en una institució del tercer sector. Activació d’intangibles comunicatius i aplicación de recursos de comunicación: Creu Roja Espanyola-Comunitat Valenciana» del grup ENCOM del Departament de Ciències de la Comunciació de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat