Seminari: «Publicitat exterior» L'UJI celebra una nova edició del seminari «Publicitat exterior»

22/03/2018 | SCP

Data: 23 març 2018
Acte: Seminari «Publicitat exterior»
Lloc: sala d’actes de l’Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Hora: 9.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: El divendres 23 de març de 2018 en el saló d'actes de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau de la UJI, tindrà lloc el XVII Seminari de Publicitat Exterior de la Universitat Jaume I (UJI), amb la col·laboració de la Federació d'empreses de Publicitat i Comunicació (La Fede-Aepe).

Aquesta XVII edició comptarà amb la presència de David Torrejón, director general de la Fede; José de Cominges, de JDC Iuris Advocats i assessor legal de la Fede, que intervindrà amb la ponència titulada: «La legislació espanyola sobre Publicitat Exterior»; Manuel Sala, director general de OJD que parlarà de: «Com mesurar i auditar la publicitat exterior», i Fernando Montañés, professor de la UAM, autor del llibre Lo que nos enseña la publicidad. Des del grau de publicitat estaran acompanyats per les professores Chelo Balado i Eva Breva.

Coincidint amb el seminari es fallarà el XVII concurs de Publicitat Exterior en el qual participen els alumnes del grau de Publicitat i Relacions Públiques de la UJI amb les seues propostes creatives i el desenvolupament d'un projecte al briefing plantejat per la Fede. En aquesta ocasió el tema ha sigut realitzar una campanya per a incentivar el contacte humà versus el contacte virtual, que els diferents grups han treballat en les aules.