Dia internacional de la Felicitat L'associació universitària Positivat celebra per tercer any consecutiu el Dia Internacional de la Felicitat amb diverses activitats

15/03/2018 | SCP

Data: 20 març 2018
Acte: Dia internacional de la Felicitat
Lloc: Àgora i centre de Castelló
Hora: 10 i 16 hores respectivament
Entitat: Universitat Jaume I. Associació universitària Positivat

Breu descripció: L'associació universitària Positivat celebra per tercer any consecutiu el Dia Internacional de la Felicitat amb diverses activitats que tindran lloc el dimarts 20 de març de 2018 de 10 a 13.30 hores a l’Àgora de la Universitat Jaume I i de 16 a 20 hores a la Plaça Hort dels Corders de Castelló.

Des de l'Associació universitària Positivat es pretén posar en valor la importància del benestar psicològic amb activitats pràctiques i amenes basades en les recerques realitzades en el camp de la Psicologia Positiva. Per a açò, s'han programat una sèrie d'activitats que recordaran aquesta important efemèride i el que la ciència investiga entorn a la felicitat. Mitjançant cinc accions concretes els assistents a l'acte podran seguir el seu propi camí de la felicitat i així, els qui aconseguisquen completar tot el recorregut rebran un regal commemoratiu.