Acte acadèmic: 27è aniversari de la creació de la Universitat L’UJI celebra el seu aniversari amb un acte acadèmic i el lliurament de la Medalla de la Universitat a Xarxa Teatre, Dolores Cortés Goterris i Joan Francesc Mira Castera

22/02/2018 | SCP

La Universitat Jaume I commemora divendres 23 de febrer de 2018, el XXVII aniversari de la seua creació amb un acte acadèmic que començarà a les 12 hores al Paranimf del Campus del Riu Sec i en el que es farà lliurament de la Medalla de la Universitat Jaume I a Xarxa Teatre, Dolores Cortés Goterris i Joan Francesc Mira Castera.

L’acte s’iniciarà amb el lliurament de les distincions al personal jubilat durant l’any 2017, el lliurament de distincions al PAS i PDI en actiu amb 25 anys de serveis prestats,
els premis extraordinaris en els estudis de grau i els guardons atorgats pel Consell Social en les categories d’Excel·lència Docent Universitària, Iniciativa Emprenedora Estudiantil i Trajectòria Investigadora. Posteriorment, es procedirà al lliurament oficial de les Medalles de la Universitat Jaume I. Els parlaments posaran el punt final a l'acte.

Festa de les paelles

Com cada any, coincidint amb la celebració de l'aniversari de creació de la Universitat Jaume I, el Consell de l'Estudiantat organitza el 23 de febrer la festa de les paelles. Enguany la festa se celebrarà en la zona del Campus més propera a la carretera de Borriol, al voltant de l’edifici d’Escomeses i darrere de l'Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC).

Com altres anys, s’ha plantejat organitzar una festa autogestionada, és a dir, cobrir les despeses de l’organització amb l’aportació de 2€ per assistent (la segona polsera serà a 3€). En la pàgina web del Consell de l’Estudiantat s’informa sobre els terminis per fer el pagament i recollir les polseres. També es facilita la informació sobre l’accés al campus i els horaris del Tram, que incrementarà la seua freqüència per afavorir l’assistència a la Festa de les Paelles en transport públic.