Jornades: Observatoris d'Ocupació Universitària Aquestes jornades són el punt de trobada dels serveis i unitats de seguiment i anàlisi de la inserció laboral dels titulats universitaris

16/01/2018 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló acollirà en el Menador espai cultural la VII edició de les Jornades d'Observatoris d'Ocupació Universitària de les universitats espanyoles, durant els pròxims 15 i 16 de febrer de 2018. Aquestes jornades, que tenen una llarga trajectòria, són el punt de trobada dels serveis i unitats de seguiment i anàlisi de la inserció laboral dels titulats universitaris.

En aquest fòrum, persones expertes, responsables i tècniques, analitzen la situació de l'ocupació dels universitaris, les últimes metodologies per al seu estudi i les bones pràctiques vinculades al seguiment i anàlisi de la seua inserció laboral. Les jornades van dirigides a responsables i tècnics dels observatoris d'ocupació universitària, a experts i investigadors en l'àmbit de la inserció laboral dels titulats universitaris, així com a responsables polítics en l'àmbit de l'ocupació o la gestió universitària.

El límit per a l'enviament del resum finalitza el 30 de gener; la notificació de l''acceptació serà el 6 de febrer i el límit per a la inscripció en les jornades és fins al 8 de febrer.

Les jornades les organitza l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP) de l'UJI i la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), amb la col·laboració de l'Ajuntament de Castelló.