Biblioteca: horari especial 24 hores La Biblioteca de l’UJI obri 24 hores durant el període d’exàmens de gener

02/01/2018 | SCP

La Biblioteca de la Universitat Jaume I de Castelló mantindrà l’horari especial de 24 hores des del dia 2 al 24 de gener de 2018, excepte el dissabte dia 6 de gener, que romandrà tancada per ser el Dia de Reis.

Així, durant el període oficial d’exàmens del primer semestre, l’edifici romandrà obert les 24 hores. En concret, fins a les 24 hores totes les plantes estaran connectades i des d'eixa hora i fins  les 05:45 hores estaran connectades les plantes 1 i 2 dels dos mòduls. L’horari especial de la Biblioteca de l’UJI s’ofereix per facilitar l’estudi, l’accés a les sales i la consulta de material bibliogràfic a l’alumnat durant els períodes d’exàmens.

El dia 25 de gener, degut a la finalització de les avaluacions, la Biblioteca tornarà al seu horari habitual: de dilluns a divendres de 8 a 22 hores i dissabtes de 9 a 14 hores.

Les avaluacions del primer semestre es realitzaran del 8 al 24 de gener per a estudis de grau i de primer i segon cicle. El segon període oficial d’exàmens del curs 2017-2018 tindrà lloc del 24 de maig fins al 8 de juny. Per altra banda, els exàmens de segona convocatòria es realitzaran entre el 18 de juny i el 6 de juliol.

Calendari biblioteca 2018

Calendari acadèmic 2017-2018