Seminari: «Etiòpia i l'aigua: implementació de noves formes de gestió i execució de projectes de desenvolupament» La Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua de la Universitat Jaume I organitza un seminari sobre Aigua i Cooperació al Desenvolupament

20/12/2017 | SCP

Data: 21 desembre 2017
Acte: seminari
Títol: «Etiòpia i l'aigua: implementació de noves formes de gestió i execució de projectes de desenvolupament» a càrrec de Paco Moreno, fundador, president i director de projectes a Etiòpia de l’ONGD Amigos de Silva
Lloc: TD1019AA de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
Hora: 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua

Més informació: La Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua de la Universitat Jaume I, dins de la seua línia de treball de Cooperació al Desenvolupament, organitza el seminari titulat «Etiòpia i l'aigua: implementació de noves formes de gestió i execució de projectes de desenvolupament». En aquesta ocasió, Paco Moreno, fundador, president i director de projectes a Etiòpia de l’ONGD Amigos de Silva i que porta més de 10 anys treballant en projectes d'aigua, nutrició i salut en aquest país, explicarà el treball que realitzen per a facilitar el proveïment d'aigua potable a poblacions desfavorides de la regió d’Afar, Etiòpia. El seminari tindrà lloc el dijous 21 de desembre de 2017 a les 12 hores en la Universitat Jaume I.

L'experiència acumulada de Amigos de Silva després de 12 anys de treball continu en terreny manifesta l'estreta vinculació entre els projectes relatius a la sanitat amb els projectes vinculats a l'aigua. Per aquest motiu, l’ONGD va ampliar des dels primers anys de funcionament l'àmbit dels projectes a l'aigua com element important per a la millora de les condicions de vida de la població i la reducció de les malalties associades a la seua falta.

Al costat d'aquests projectes d'aigua, Amigos de Silva està desenvolupant amb el CSIC a Etiòpia la implementació d'un projecte de millora de la qualitat de l'aigua mitjançant la utilització d'un nou sistema de filtrat que redueix significativament la concentració de fluor en l'aigua.

L'accés a aquesta activitat és gratuït prèvia inscripció en la web de la Càtedra: www.catedradelagua.uji.es.