Exposició: «Lite-rates, mamíferes de la cultura» d’ADONA’T Nova producció anual d’ADONA’T amb la que es vol fer difusió del treball de les dones de l’entorn social i cultural proper

02/11/2017 | SCP

Data: Del 6 al 30 novembre 2017
Acte: Exposició
Títol: «Lite-rates, mamíferes de la cultura» d’ADONA’T
Lloc: Vestíbul Facultat Ciències Humanes i Socials
Hora: De 8 a 21 hores.
Entitat: Universitat Jaume I i ADONA’T

Breu descripció: La inauguració tindrà lloc dilluns 6 novembre a les 11:30 hores amb l’assistència del vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla, i la degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Rosa Agost.

«Lite-rates, mamíferes de la cultura» és la nova producció anual d’ADONA’T, la que fa nou de la seua trajectòria, amb la que es vol fer difusió del treball de les dones de l’entorn social i cultural proper, no al·ludint a les escriptores, sinó a través de produc­tores, prescriptores i grans consumidores de llibres: divuit dones, entre elles, editores, directores de col·lec­ció, investigadores, bibliotecàries, impressores, llibreteres, periodistes i comunicadores, adaptadores i actrius, assessores de lectura, estudiants... Totes elles són «Lite-rates. Mamíferes de la cultura».