Jornada On Social PARTEC «Models de finançament actualment disponibles per a impulsar la innovació social a través de l’emprenedoria social». La tercera jornada de On Social PARTEC presenta models de finançament i innovació social

17/07/2017 | SCP

Data: 20 juliol 2017
Acte: Jornada On Social PARTEC
Títol: «Models de finançament actualment disponibles per a impulsar la Innovació Social a través de l’emprenedoria social. Models de Mentorització de projectes innovadors socialment».
Lloc: sala multiusos de la segona planta d’Espaitec 2
Hora: 11:30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: La Fundació General de la Universitat Jaume I organitza, dijous 20 de juliol de 2017, la tercera jornada del projecte On Social PARTEC. El tema central d'aquesta jornada serà «Models de finançament actualment disponibles per a impulsar la Innovació Social a través de l’emprenedoria social. Models de Mentorització de projectes innovadors socialment».

En aquesta jornada s'analitzaran diferents models de finançament i mentorització per a impulsar la Innovació Social. En aquesta sessió es comptarà amb la presència de Guillermo Sarrià, de SHIP2B; Margarita Albors, Fundació Socialnest; Lourdes Mirón, Jovesolides; Sofia Atienza, Bridge for Billions; José Moncada, Bolsa Social; Gorka Espiau, The Young Foundation, i Ángela Pita, FEVECTA/BETACOOP.

Totes aquestes institucions representen a les millors entitats de promoció i innovació social d'Espanya. SHIP2B és la segona millor acceleradora d'Espanya i la primera entre les entitats acceleradores privades; la Fundació Socialnest, una de les fundacions més rellevants a Espanya de suport als emprenedors socials; la Xarxa Jovesolides és un moviment solidari d'entitats que treballen per a la joventut des de Llatinoamèrica, Espanya i el Marroc; Bolsa Social és la primera plataforma a Espanya de crowdimpacting: el equity crowdfunding dels inversors i les empreses amb impacte social positiu; The Young Foundation és un Think Tanks sense ànim de lucre situada a Londres especialitzada en innovació social; BETACOOP, la segona cooperativa d’emprenedoria social d'Espanya situada a Castelló; i finalment, Bridge for Billions, incubadora en línia per a emprenedors, especialment amb impacte social, creada en 2013 en la Universitat de Carnegie Mellon, EUA.

La cita serà en la sala multiusos de l'edifici de ESPAITEC2 (2ª planta) d'11.30 a 14h.

Concurs: Buscando_Ideas_Con_Impacto (BICI)
Cal recordar que continua oberta la inscripció al concurs Buscando_Ideas_Con_Impacto (BICI) dirigit a membres de la comunitat universitària de la Universitat Jaume I que tinguen una idea de emprenedoria innovadora, sostenible i sustentable.

BICI cerca oferir formació als emprenedors universitaris, seleccionant projectes amb doble impacte, negoci i impacte social, de la mà d'experts en l'àrea de emprenedoria, amb el suport del sector empresarial i institucional públic i privat.

El concurs es resoldrà en el transcurs d'aquesta jornada, i estarà retribuït amb un premi de 750€ a la millor idea amb impacte social i dos premis de 500€ a la segona i tercera millor idea. A més, Bridge for Billions oferirà una incubació gratuïta per tres mesos en la seua plataforma a la idea guanyadora del concurs.

Aquesta iniciativa està patrocinada per la Diputació de Castelló a través del programa On Social PARTEC i organitzada per la Fundació General de la Universitat Jaume I.