25/05/2017 | SCP

Títol: «Chicas nuevas 24 horas» a càrrec de Mabel Lozano, cineasta
Lloc: Aula HC0006AA  de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 13:15 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau

Breu descripció: L'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau aborda, en el marc del programa dels seminaris permanents, el tema del tràfic i l'explotació sexual de dones, amb la cineasta Mabel Lozano que parlarà del seu documental Chicas nuevas 24 horas. El seminari tindrà lloc el divendres 26 de maig de 2017 a las 13:15 hores en l'aula HC0006AA de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Mabel Lozano a més explicarà altres projectes relacionats amb dones, violències i testimoniatge que té en marxa. Per exemple, ara mateix està localitzant a Perú per a un nou llargmetratge sobre els drets sexuals i reproductius de les xiquetes víctimes de violència sexual i obligades a ser xiquetes-mares.