Fòrum de consum a la Llotja La Llotja del Cànem de l’UJI acull el fòrum de consum de Castelló que abordarà les compres online i les marques blanques

12/04/2017 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Data: 19 d’abril i 25 de maig de 2017
Acte: Forum de consum
Ponent: Javier Giménez Divieso
Lloc: Llotja del Cànem
Hora: 19.00
Entitat: Ajuntament de Castelló, Universitat Jaume I i Makro

L'Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria de Consum i en col·laboració amb la Universitat Jaume I i Makro, organitza un fòrum de consum amb l'objectiu de reflexionar sobre les decisions de compra i la importància de tenir en compte aspectes com la procedència dels productes que comprem o els materials amb els quals estan elaborats. El fòrum consistirà en dues conferències que se celebraran a la Llotja del Cànem amb l’objectiu d’ajudar a que el consumidor compte amb la major informació possible abans de realitzar una compra.

La primera de les xarrades s'impartirà el dimecres 19 d'abril a la Llotja del Cànem a partir de les 19:00, i porta per títol «La digitalització i l'alimentació saludable marquen tendències en 2017». Javier Giménez Divieso, responsable de diferents unitats de negoci en Makro Autoservicio Mayorista, abordarà com afecten les noves tecnologies en la nostra vida personal i professional. Quins avantatges i inconvenients té i portarà l'era de la digitalització? Com influeix en la salut d'una forma global la digitalització del consumidor? A través d'un breu repàs de quin és la situació del comerç electrònic a Espanya, en la seua xarrada explicarà com les principals empreses de distribució estan treballant en aquest apartat i els canvis d'hàbits del consumidor, a causa de l'ús cada vegada més important de xarxes socials, internet, nous dispositius mòbils i electrònics. Giménez Divieso exposarà com sectors com la medicina, la salut, la cuina, la llar, els cultius o les ciutats “intel·ligents” experimentaran canvis importants que afectaran a tots els ciutadans.

La segona sessió se celebrarà el dijous 25 de maig, també amb l’exert Javier Giménez a la Llotja del Cànem a partir de les 19:00, se centrarà en les marques blanques i la relació qualitat preu. La crisi ha obligat als ciutadans a reinventar els seus hàbits de consum i a cercar estratègies per a estalviar en el dia a dia. Les marques blanques, és a dir, els productes propis de les cadenes distribuïdores, han entrat en el radar del consumidor i han irromput amb força en la seua estratègia d'abaratiment de costos. 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions