Curs de robòtica L’associació engiOn de l’UJI ofereix un curs de programació de robots per participar a la competició autonòmica Olympic Robotic Challenge 2.17

28/02/2017 | SCP

Data: 2, 3, 10 i 11 de març
Acte: curs robòtica
Hora: 17h a 21h (2, 3 i 10 de març) i de 9h a 13h (11 de març)
Entitat: Associacions universitàries engiOn, Makers UPV i Amicrotech

Les associacions universitàries engiOn (Universitat Jaume I), Makers UPV (Universitat Politècnica de València) i Amicrotech (Universitat d'Alacant) organitzen la Olympic Robotic Challenge 2.17, una competició de robòtica a nivell de la Comunitat Valenciana que es realitzarà al maig. Amb l’objectiu de afavorir la participació, des de l’organització s’ofereixen cursos per a aprendre a construir i programar un robot amb Arduino que complete totes les proves, així com un kit que inclou tots els components mecànics i electrònics necessaris per a construir el robot.

A l’UJI, el curs tindrà lloc els dies 2, 3 i 10 de març de 17h a 21h i el dissabte 11 de març de 9h a 13h. Tant el preu del curs com del kit és de 50 euros cada un, mentre que el cost d’inscripció a la competició és de 10 euros. El preu del kit cobreix la compra dels components i els diners procedents dels cursos i de la inscripció a la competició es destinaran als premis econòmiques que oscil·laran entre els 50 i els 600 euros.

La competició constarà de cinc proves a realitzar amb un robot multidisciplinari: circuit de velocitat, combat de sumo, laberint, selecció de peces per color i partit de futbol. A més de realitzar els cursos, a les tres seus es disposarà de pistes de proves per a ficar a punt els robots i les associacions universitàries organitzadores oferiran assistència per a programar-los.