Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI L’UJI celebra la Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI sobre traducció mèdic sanitària

20/02/2017 | SCP

Data: 25 de febrer de 2017
Acte: Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI
Lloc: Sala d'actes. Edifici de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Hora: de 9.30 a 14.30
Entitat: Màster Universitari en Traducció Mèdic-Sanitària de la Universitat Jaume I

El Màster Universitari en Traducció Mèdic-Sanitària de la Universitat Jaume I organitza la Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI com a punt de trobada i debat entre estudiantat i professorat del màster de diferents promocions. La trobada tindrà lloc el 25 de febrer de 2017 a la sala d'actes de l'Edifici de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau. La inscripció pot realitzar-se fins al 20 de febrer a través d'un formulari.

La jornada comptarà amb una conferència a càrrec de José Ramón Bertomeu, director de l'Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero, sota el títol «La terminologia química i la farmàcia: una relació conflictiva (1787-1830)». A més es realitzarà una taula redona sobre aspectes professionals de la traducció mèdic-sanitària amb la intervenció de Valentina Luridiana i Ana Belén Lozano i una segona taula de debat sobre la recerca en traducció mèdic-sanitària amb la intervenció de Juan Antonio Prieto i Paula Saiz.

La trobada es podrà seguir per streaming des de la pàgina web de la Universitat previa sol·licitud d'accés al vídeo.

Més informació i inscripcions