Conferència: «Cocaine memories: caught in the perineuronal net?» L’UJI obri el Màster Universitari en Recerca en Cervell i Conducta amb una conferència sobre els efectes de la cocaïna

07/10/2016 | SCP

Data: 10 d'octubre de 2016
Acte: Conferència inaugural del Màster Universitari en Recerca en Cervell i Conducta
Títol: «Cocaine memories: Caught in the perineuronal net?»
Ponent: Barbara Sorg, codirectora del Departament de Fisiologia Integrativa i Neurociència de la Universitat Estatal de Washington
Lloc: Saló d'Actes del l’edifici Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Entitat: Màster Universitari en Recerca en Cervell i Conducta UJI

La professora Barbara Sorg, codirectora del Departament de Fisiologia Integrativa i Neurociència de la Universitat Estatal de Washington, impartirà la conferència inaugural del Màster Universitari en Recerca en Cervell i Conducta de la Universitat Jaume I sota el títol «Cocaine memories: Caught in the perineuronal net?». La conferència tindrà lloc el dilluns 10 d'octubre de 2016, a les 12.00 hores, en el Saló d'Actes d'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau.

La professora Sorg es va doctorar en Bioquímica en 1987 en la Universitat de Maryland i actualment duu a terme la seua recerca en el Departament de Fisiologia Integrativa i Neurociència de la Universitat Estatal de Washington (EUA). La seua trajectòria investigadora ha estat sempre relacionada amb l'estudi dels processos cerebrals en l'addicció a drogues. Ha publicat més de 70 articles internacionals i ha dirigit nombroses tesis doctorals i altres treballs de recerca.