Informació dels assumptes tractas en el Claustre Sessió número 1 (18 juliol de 2014)

21/07/2014 | SCP

Els nous claustrals reben les seues acreditacions

El Claustre de la Universitat Jaume I s'ha reunit avui per primera volta desprès de les eleccions del passat 20 de maig en un acte de constitució en què els nous claustrals han pres possessió dels seus càrrec i han rebut les acreditacions oficials.

El Claustre tria els membres de la seua Mesa

La sessió constitutiva del Claustre ha servit per a elegir els nous membres de la Mesa del Claustre, que estarà formada per Cristina Pauner, Diego López Olivares, per part del PDI; María Jesús Tirado, per part del PAS; i Miguel Ángel Martínez García i Mar Serra Ausina, per part de l'estudiantat.

El Claustre elegeix els seus representants en el Consell de Govern

El Claustre ha triat avui els seus representants en el Consell de Govern, que seran a partir d'ara Jordi Adell Segura, Raquel Agost Felip, Juan Carlos Bou Llusar, Vicent Garcia Edo, Domingo García Marzá, Javier Marzal Felici, Ignacio Morell Evangelista, Luis Martínez León i Achim Puetz, per parte del PDI; Miguel Gómez Navarro, Javier Grandío Botella, María Jesús Tirado Roldán i Jordi Torner Mas, per part del PAS; i Hèctor Baena i Bel, Adrián Caballero López, José Díaz de Herrera Escrig, Ainara García Cardona, Ainoa Ripoll Bel i Mar Serra Ausina, per part de l'estudiantat.

El Claustre elegeix els seus representants diferents comissions de la Universitat

El Claustre ha elegit els seus representants en diferents comissions de la Universitat.

En la Comissió d'Estudis i Professorat han estat elegits Jacint Balaguer, Joaquín Beltrán i Reyes Grangel, per parte del PDI; Jordi Torner, per part del PAS; i Guillem Blasco i Roberto Dias, per part de l'estudiantat.

En la Comissió Deontològica, han estat elegits Rafael Ballester, per parte del PDI; Ernesto Alonso, per part del PAS; i Àngela Collado, per part de l'estudiantat.

En la Comissió de Política Lingüística, han estat elegits Manuel Rosas, per parte del PDI; Vicent Porcar, per part del PAS; i Jordi Basevi, per part de l'estudiantat.

En la Comissió d'Afers Econòmics i Informàtics i Infraestructura, han estat elegits Iciar Cordero, Rafael Mayo i Juan Carlos Palmer, per parte del PDI; Manuel Martínez Parra i María José Morte, per part del PAS; i Zouhair Kastite i Marc Melià, per part de l'estudiantat.

En la Comissió d'Investigació i Doctorat, han estat elegits Xavier Molina, Eloísa Nos, Generós Ortet i Josep Hilari Planelles, per parte del PDI.

En la Comissió del Centre de Documentació, han estat elegits Jordi Adell, Julia Galán i Vicent García Edo, per parte del PDI; Noemí Bachero, per part del PAS; i Anna Gascó i Ainoa Ripoll, per part de l'estudiantat.

El Claustre elegeix els membres de la Comissió de Reclamacions

El Claustre ha elegit els set professors i professores que formaran la Comissió de Reclamacions: Manuel Sanchis López, Vicente Aguilella Fernández, Filiberto Pla Bañón, María Luisa Salanova Soria, María Calzada Pérez, Xavier Molina Morales i María Victoria Petit Lavall.