UJI

COVID-19: Directrius que afecten a la docència, avaluació i pràctiques externes FCS

18/05/2020 | FCS

A causa de les  condicions que ens ha imposat  aquest estat d'alarma, la docència presencial es dóna per finalitzada aquest curs 2019-20.

16.05.2020 Retorn a l'activitat presencial a la Universitat Jaume I

07.04.2020 Resolució Rectora UJI abril 2020

20.03.2020 Comunicat Deganat FCS Docència

Accés al campus

Ací podeu consultar els diferents comunicats oficials que ens han fet arribar des de rectorat respecte a la docència, les reunions amb els diferents vicerectorats, CRUE, directrius d'avaluació docent... tot ordenat per data inversa i temàtica, perquè siga més fàcil la consulta.

Docència i avaluacions

Resolucions i comunicats oficials

Pràctiques Externes

Manuals

Estudiantat

S'informa a l'alumnat que, en el cas de tindre algun tipus de problema per a seguir la docència en línia per qüestions tècniques, s'ha habilitat un servei de préstec d'ordinadors i targetes 4G per a la connexió a internet.
En aquest enllaç podeu trobar tota la informació sobre aquest tema i el procediment per a sol·licitar-lo: https://www.uji.es/coronavirus/estudiantat/actualitat/prestec/

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut