UJI

COMUNICAT AJORNAMENT VI JORNADES D'INVESTIGACIÓ FCS

10/03/2020 | FCS
Benvolgut estudiantat i professorat de FCS,

Davant la situació actual de l'epidèmia de coronavirus COVID-19 i el comunicat de la Generalitat Valenciana pel qual s'indica als professionals sanitaris que han de cancel·lar la seua assistència a reunions científic-clíniques tant nacionals com internacionals, ens veiem obligats a ajornar les VI Jornades d'Investigació de la Facultat de Ciències de la Salut, previstes per als dies 1 i 2 d'abril.

Lamentem haver de prendre aquesta decisió perquè sabem la il·lusió amb què molts de vosaltres acolliu aquest esdeveniment anual de la Facultat però en l'organització de les jornades els sanitaris tenen un paper important i no podem a hores d'ara, ni desitgem, realitzar-les sense ells. I d'altra banda, hem de donar-li prioritat als motius de salut pública que aconsellen aquest ajornament.

La previsió és poder realitzar les jornades els dies 21 i 22 d'octubre d'aquest mateix any. Encara que els coordinadors s'aniran posant en contacte amb tots vosaltres, en principi mantenim el termini que s'havia donat per a l'enviament de treballs (més endavant s'obrirà un altre termini nou) i en els pròxims dies anireu rebent informació més concreta.

Una salutació molt cordial i us demanem disculpes per les molèsties que aquest ajornament puga causar-vos, però esperem la vostra comprensió.

Rafael Ballester Arnal
Degà de la Facultat de Ciències de la Salut