UJI

Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

05/02/2019 | FCS
Us informem que el proper 11 de febrer, amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència, s’ha organitzat un Programa d'activitats per a la jornada.

Tota la comunitat universitària està convidada a les activitats del programa. En particular, per tal de donar visibilitat a l’activitat investigadora de les dones a la Universitat Jaume I, ens agradaria que transmetéreu al vostre grup la invitació per participar a una fotografia grupal, de totes les investigadores de la universitat junt amb la rectora.

La fotografia serà l’11 de febrer, dilluns, a les 10.30 hores a l'Àgora de l'UJI (rellotge de sol, davant de Rectorat). Si veniu directament a la fotografia, preguem la màxima puntualitat.

Salutacions,
Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut