05/10/2018 | FCS

Gmail
Recurs d'imatge curscoordparent index

Curs Pràctic Coordinador de Coparentalitat

Facultat Ciències Humanes i Socials Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.

Recurs d'imatge lactanciamaterna index

Exposició i jornada lactància materna

Des de la Unitat Predepartamental d'Infermeria de la Universitat Jaume I, a través de l'assignatura Programes de Salut en la Infància, i organitzat per les professores Águeda Cervera i Desirée Mena, es realitzarà durant la setmana pròxima un petit homenatge a la Setmana mundial de la lactància materna.

Recurs d'imatge hormonavegetal index

L’UJI demostra els efectes positius d'una hormona vegetal per a revertir els danys cerebrals causats per l'obesitat

Recurs d'imatge esportista index

L’UJI reconeix l’esforç dels esportistes universitaris en la Festa de l’Esport

La Universitat Jaume I ha celebrat una nova edició de la Festa de l'Esport, un acte de reconeixement als esportistes universitaris que ha comptat amb la presència de la rectora de l’UJI, Eva Alcón.

Recurs d'imatge colchicina index

Derivat de la colquicina per a combatre el càncer

La modificació química de la colquicina, desenvolupada pel Grup de Síntesi Orgànica de la Universitat Jaume I, permet reduir-ne la toxicitat i convertir-la en un potencial agent terapèutic anticancerós.

Recurs d'imatge com-noticies-2018-10-1q-jornada-hospital-general index

Jornada Hospital General

L'Hospital General ha posat en marxa un grup promotor de la recerca que servirà de nexe entre els professionals sanitaris que tinguen algun projecte o estudi, la universitat castellonenca i Fisabio.

Recurs d'imatge festalactancia index

Festa de la lactancia. Avançant cap a la iHan.

Dia 19/10 en el Hospital de la Plana Activitat reconeguda amb 0,5 crèdits de lliure configuració.

Recurs d'imatge donaciosang index

Donació de sang

Campanya de recollida de sang a la Facultat de Ciències de la Salut

Recurs d'imatge genesensibsolar index