UJI

Un graduat de la Universitat Jaume I ha estat guardonat en els VI Premis MIR

Última modificació: 28/04/2018 | Font: FCS
  • Aquests premis es lliuren als graduats en Medicina que han obtingut les 25 primeres places després de l'examen MIR 2018.
  • A l'acte van acudir més de 150 persones del món de la sanitat.

Madrid, 24 d'abril de 2018.- José Antonio Sorolla Romero, ex alumne de Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló, ha estat guardonat en els VI Premis MIR organitzats per la Fundació Uniteco Professional i en els quals col·labora la Fundació CTO. Aquests premis van dirigits als 25 postulantes que millor resultat han obtingut en 2018 en les proves d'accés a Metge Intern Resident. José Antonio Sorolla ha quedat en el lloc número 19 d'aquest rànquing.

En la passada convocatòria es van presentar més de 14.000 graduats en Medicina para una mica més de 6.000 places ofertes en hospitals i centres de salut públics de tota la geografia nacional. Aquests guardons reconeixen l'excel·lència dels joves mèdics en la seva preparació per entrar en la carrera professional.

El president de la Fundació Uniteco, Gabriel Núñez, ha afirmat que aquests premis “posen en valor la medicina espanyola destacant l'esforç constant i continu de joves mèdics amb els millors expedients en els seus estudis”.

A continuació, la presidenta de la Fundació CTO, Pilar Díaz, ha tingut paraules de reconeixement per als residents. “Tot el que heu aconseguit amb esforç, tenacitat i dedicació mai trobarà barreres prou altes”, ha afirmat la presidenta de la Fundació CTO.

Entre els 25 premiats hi ha graduats en Medicina de 17 universitats diferents de tot el territori nacional. En aquesta edició hi ha hagut molta igualtat, però destaca per sobre de totes la Universitat Complutense de Madrid amb 5 alumnes entre els 25 premiats. Són les Universitats de Santiago, Murcia, Navarra, i Autònoma de Madrid les que més presència tenen en aquest rànquing amb 2 estudiants entre els 25 premiats.

Els Premis a l'Excel·lència MIR estan organitzats per la Fundació Uniteco Professional, la qual està creada per la corredoria de segurs homònima, especialitzada en la gestió de riscos per a metges, i la seva funció principal és la d'acompanyar als professionals sanitaris en la seva carrera professional i personal.

Per a més informació:

UNITECO Profesional