UJI
  • UJI

ACOE de Sisè del Grau de Medicina

Última modificació: 20/06/2017 | Font: FCS

La Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaime I i en col·laboració amb l'Hospital General Universitari de Castelló van celebrar el 27 de Maig l'Avaluació Clínica Objectiva Estructurada (ACOE) de l'alumnat de sisè de Medicina.

El Comitè de la Prova ACOE estava format per María José Monedero i Ricardo Tosca, responsables dels continguts, el disseny, l'organització i l'execució, a més de la participació de Conrado Martínez Cadenas, Fernando Martínez García, Eva Treviño Peña, Elena María Sorlí Clemente, Manuel Ricardo Bañó Aracil, Raquel Tena Barreda i Manuel Batalla Sales.

Donada la complexitat de l'ACOE, va ser necessari comptar amb 76 avaluadors o observadors, 18 pacients estandarditzats, 13 professors i personal de la Facultat de Ciències de la Salut de la UJI, fent un total de 173 persones, tenint en compte a l'alumnat, implicades en l'execució i la realització d'aquesta prova.

Aquest dissabte, 17 de Juny, es va celebrar l'última ACOE del Grau de Medicina, concretament la de quart curs, en les instal·lacions de la Facultat de Ciències de la Salut.

Vídeo de reflexions de l'alumnat, del degà i del comitè sobre l'ACOE de la UJI.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut