UJI

Presentació de la Web de la 3ª Edició Jornades de Recerca per a l'Estudiantat de Ciències de la Salut

Última modificació: 23/02/2017 | Font: FCS

El curs passat vam celebrar les II Jornades de Recerca per a l'Estudiantat de Ciències de la Salut amb un gran èxit de participació. Com sabeu, aquestes Jornades, que d'ara endavant celebrarem anualment, pretenen ser un lloc de trobada on joves investigadors de les nostres tres titulacions (Infermeria, Psicologia i Medicina) presenten els seus primers treballs, tutoritzats pels seus professors, i els compartisquen amb altres companys. Aquestes Jornades estan dirigides tant a estudiants dels diferents Graus com de Màsters i Doctorat. Pensem que d'aquesta manera contribuïm a aconseguir alguns dels nostres objectius com a Centre, en concret, el foment de la recerca en l'àmbit de la salut i la interdisciplinarietat.

Els propers dies 5 i 6 d'abril, se celebrará la tercera edició de les Jornades, que aquest any seran coordinades per les professores Berenice Serrano Zanáte i Estefanía Ruiz Palomino. Esperem que tots els estudiants que tinguen inquietud i interès per la investigació compartisquen els resultats i línies de treball amb els companys de la Facultat. Per als professors les Jornades també són una oportunitat de donar a conèixer les línies d'investigació d'altres companys de la Facultat. D'altra banda, com l'any passat, la nostra intenció és publicar els treballs presentats a la revista Àgora de Salut.

A l'enllaç https://sites.google.com/a/uji.es/iii-jornades-salut/ podreu trobar tota la informació rellevant del programa, els requisits dels treballs a presentar i els terminis.

«Davant la importància i interès de la celebració d'aquesta iniciativa per a tots nosaltres, demanem al professorat que impulseu i faciliteu l'assistència dels vostres estudiants a les jornades, i que vosaltres mateixos també participeu activament en elles. Esperem que gaudiu d'aquestes 3es Jornades. I que el programa que hem pensat per a aquest any us agrade i que gaudiu d'aquestes III Jornades. Estic segur que a través dels treballs presentats aprendrem molt els uns dels altres» comenta Rafa Ballester Arnal, el el degà de la Facultat de Ciéncies de la Salut.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut