UJI

Jornada informativa poliquistosis renal autosòmica dominant per a pacients i familiars

Última modificació: 11/12/2017 | Font: FCS

Data: 12 de desembre
Acte: Jornada informativa poliquistosis renal autosómica dominant per a pacients i familiars
Hora16 a 20 hores
Lloc: Salón d'actes de l'Hospital General Universitari de Castelló, 3ª planta
EntitatALCER CASTALIA
Més informació: 964.228.363   alcer@alcercastalia.org

Programa en pdf

Més del 12% de pacients amb ERC pateixen de Poliquistosis (quists renals i hepàtics), malaltia congènita i que es transmet, en ocasions, a la descendència. Fins fa poc no hi havia tractament, recentment s'ha aprovat un nou fàrmac que demora l'entrada en diálisis, així mateix existeix un tractament preimplantacional per a persones en edat de procrear, encara que aquest tractament és car i no entra en la cartera de serveis sanitaris, per la qual cosa, és la nostra intenció pressionar perquè entre.

Per tots aquests motius, i molts més, hem organitzat una jornada amb magnífics professionals que ens posaran al dia d'aquests avanços. En la mateixa jornada donarem a conèixer els drets del pacient en temes de discapacitat i prestacions.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut