UJI
  • UJI
  • Centres, departaments i instituts

Pla de Formació per a les pràctiques internacionals 2016-2017: estratègies i eines avançades per a l'ocupació i les pràctiques internacionals

Última modificació: 15/06/2016 | Font: FCS

El pròxim 22 de juny, tindrà lloc una jornada d’informació sobre el 7é Pla de Formació per a les Pràctiques Internacionals. És especialment interessant per al professorat vicedegà/na,director/a de Màster/ coordinador/a de pràctiques externes i d’intercanvi, o tutor/a de pràctiques externes (nacionals i internacionals) o de mobilitat, tutor/a d'alumnat de doctorat, ja que es tractaran d'una actualització d' Erasmus + pràctiques a l'UJI, d'interès també per a les professions docents i el doctorat.

Aquesta Jornada és gratuïta per al professorat i reconeguda dins del Pla de formació del professorat, per tal d’assistir a aquesta Jornada cal fer la preinscripció al següent enllaç: http://preinscripcio.uji.es/

Els objectius d'aquesta Jornada són conèixer els nous requisits d’accés al programa Erasmus+ i canvis per a 2016/17, valorar l’impacte de l’experiència com a participant en un projecte de mobilitat (pràctiques internacionals), tant des del punt de vista personal com professional, compartir bones experiències de mobilitat internacional, sobre tot a l’àmbit docent i de la música. Informar l’estudiantat i els titulats i titulades sobre els recursos existents per a realitzar períodes de pràctiques o ocupació internacional i aportar informació sobre el mercat laboral nacional i internacional, a més de augmentar l’interès de l’estudiantat davant el seu propi procés d’inserció professional.

Dia 22 de juny: Programes de mobilitat internacional a l’UJI

Ubicació: Saló de Graus Facultat Ciències Jurídiques i Econòmiques (JAA205FR)

9:30 Inauguració de la jornada per Pilar García Agustín, vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa

A continuació, i fins a les 11:30 taula redona: El programa Erasmus + Pràctiques a l’UJI

-El programa a la UJI: Jaume Gual, Cristina González, Eva Cifre i Teresa Martínez, coordinadors de pràctiques internacionals dels centres

-Experiència d’una tutora de pràctiques externes internacionals: Mercedes Segarra (Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques)

-Mobilitat per a estudiantat de doctorat: El doctorat industrial i post-doc en empreses. Mercè Correa. Escola de Doctorat

-Esmalglass-Itaca : El punt de vista de l’empresa.

-Experiències d’estudiantat participant en anteriors edicions.

Coordina: M. Isabel Beas, responsable de l’OIPEP

11:30 Break

12 a 14:00 Mobilitat internacional i docència de la música

-Rafael Cuéllar (Coordinador d'Estudiants Erasmus CSMSS)