18/05/2016 | FCS

Gmail
Recurs d'imatge erasmus-romania index

Estudiants de l’UJI participen en el llançament del Certificat Europeu en Empresa Social a Romania

Un grup d'entitats europees del Regne Unit, Suècia, França, Romania i Espanya acaben de tornar del reeixit llançament del seu Certificat Europeu en Empresa Social, finançat pel programa Erasmus+ i celebrat a Romania.

Recurs d'imatge jornades-bioetica index

XIV Jornada de Comitès de Bioètica Assistencial

L'Hospital General Universitari de Castelló (HGUCS) ha acollit avui divendres la XIV Jornada de Comitès de Bioètica Assistencial de la Comunitat Valenciana que ha tingut com a títol «Bioètica i qualitat. Aportació de la bioètica a la qualitat assistencial».

Recurs d'imatge gent-major index

«Castelló, ciutat amigable amb les persones majors»

Ha realitzat una sèrie d’enquestes que aportaran dades quantitatives al procés participatiu.

Recurs d'imatge fibromialgia index

Realitat virtual per la fibromiàlgia

El tractament desenvolupat pot aplicar-se també per al dolor crònic produït per altres malalties.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut