UJI

L'UJI demana prioritat perquè els seus estudiants puguin realitzar pràctiques en centres sanitaris públics.

A causa de la saturació que estan tenint els centres sanitaris, l'UJI exigeix prioritat davant l'alumnat de la universitat privada.
Última modificació: 02/02/2016 | Font: FCS

La Junta de centre de la Facultat de Ciències de la Salut (FCS) ha presentat un escrit en el qual defensen l'exclusivitat per a realitzar les pràctiques dels seus alumnes, en centres sanitaris públics. El consell de govern de la universitat ha donat suport aquest escrit.

Els centres sanitaris de la província es troben saturats i mantenen que el nombre d'estudiants és excessiu. Com a conseqüència, el personal facultatiu, els tutors dels centres i els serveis estan desbordats. La situació, tal com assenyalen, és insostenible a causa de la incapacitat dels centres sanitaris d'assumir la realització de les pràctiques d'estudiants de la UJI, de la universitat privada CEU Cardenal Herrera i dels estudiants d'infermeria del Sagrat Cor.

A causa de la insostenibilitat de la situació, la facultat reivindica la prioritat que han de tenir els alumnes de la UJI, universitat pública, per a utilitzar els recursos dels centres sanitaris públics.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut