UJI

CPL Healthcare, agència d'ocupació especialitzada en llocs de treball d'infermeria al Regne Unit, ofereix places per a infermers amb o sense experiència

Llocs indefinits d'infermeria a l'Hospital universitari de Cambridge. Entrevista: febrer 10 a Madrid
Última modificació: 28/01/2016 | Font: FCS

L'agència d'ocupació CPL Healthcare ofereix llocs indefinits d'infermeria per a titulats amb o sense experiència, en l'Hospital Públic Universitari de Cambridge. Hi ha places vacants en totes les plantes i unitats. Aquest hospital és un dels més prestigiosos i reconeguts del Regne Unit.

El procés de selecció es realitzarà el pròxim 10 de febrer a Madrid. Serà necessari enviar prèviament el Curriculum Vitae i complir els següents requisits: Grau o Diplomatura en Infermeria, nivell mitjà d'Inglés i registre de colegiación NMC en procés. L'empresa cobreix les despeses de transport cap a les entrevistes a Madrid, per tant es reemborsarà l'import a els qui visquen a més de 50km. És una gran oportunitat de progressar professionalment. Per a facilitar el trasllat, l'empresa ofereix1 mes d'allotjament i 1000£ d'ajuda per trasllat (1.306 €).

A continuació trobareu la informació necessària.

PDF informatiu

Fitxa del perfil per a empreses.

Per a participar en les entrevistes o rebre més informació per favor posa't en contacte. Email: enfermeria@cplhealthcare.com

Telèfon: + 353 (1) 4825350

Web: www.cplhealthcare.com