UJI

Beques I + D en PRL de Fundación Prevent

L'equip d'investigació WoNT de l'UJI participa en la cerimònia de lliurament de les beques R + D en Prevenció de Riscos Laborals de la Fundació Prevent.

Última modificació: 10/12/2015 | Font: FCS

El passat 2 de desembre, l'equip WoNT - Prevenció Psicosocial i Organitzacions Saludables va participar en la cerimònia de lliurament de les Beques Fundació Prevent, celebrada al Palau de Congressos de Catalunya. En aquesta cerimònia, Isabella Meneghel i Carmen Soler com a representants de l'equip d'investigació de la beca concedida a l'equip WoNT, han rebut el reconeixement a la seva tasca en R + D en Prevenció de Riscos Laborals pel projecte "Eina per a l'avaluació i intervenció preventiva l'envelliment de la població laboral des de la Psicologia Positiva ". L'objectiu d'aquest ambiciós projecte és validar un instrument d'avaluació eficaç per a la detecció dels factors que afavoreixen l'envelliment saludable dels treballadors en les organitzacions. Així mateix, es pretén generar protocols d'actuació, l'objectiu és fomentar estratègies d'intervenció per afavorir l'envelliment saludable des de l'enfocament de la Psicologia Positiva.

En aquesta IX edició, a part de les beques R + D en Prevenció de Riscos Laborals, durant l'emotiva cerimònia s'han lliurat les beques a 49 joves talents universitaris, 45 atletes i 19 emprenedors, sent totes elles persones amb discapacitat. Sota el lema marca el ritme del canvi, la cerimònia ha estat inaugurada per El Langui i s'ha comptat amb l'actuació en música de diferents artistes entre els quals destaquen els germans Nassim El Habbas i Nayara Palazón, campions d'Espanya 2015 en ball Wheelchair Combi Latin.

Més informació sobre la cerimònia: http://www.fundacionprevent.com/spa/pages/area/prevencion-de-riesgos-laborales/ceremonia-de-entrega-de-becas/2015

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut