T'agradaria dedicar-te a l'Atenció Primària? Xerrada informativa amb Miguel Minguez, conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, adreçada a l'alumnat dels graus d'Infermeria i Medicina

20/02/2023 | FCS

Data: 23 de febrer de 2023

Horari: 15:30h grau en Medicina
              17:30h grau en Infermeria

Acte: Xerrada Informativa

Títol: T'agradaria dedicar-te a l'Atenció Primària?

Lloc: Sala d'Actes de l'Edifici de Doctorat i Consell Social

Ponent: Miguel Minguez, conseller de Sanitat Universal i Salut Pública

Breu resumen: xerrada informativa acerca de la importància en l'Atenció Primària com una especialitat médica i assistencial.

Presentarà l'acte la rectora de la nostra Universitat, Eva Alcón, amb la intervenció de Eladio Collado, degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Enrique Soler, Subdirector d'Activitat Assistencial Integrada, María José LloriaCremades, comissionada d'Atenció Primària i Comunitària del Sistema Valencià de Salut,  María José Monedero, professora de la Unitat Predepartamental de Medicina i responsable de pràctiques extrahospitalàries de la UJI, i  Jorge Navarro, professor associat responsable d'Atenció Primària en la UV i director mèdic de l'Hospital Clínic Universitari de València. Durant l'acte es farà un torn obert de preguntes.

Cartell

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut