Graduació dels graus d'Infermeria i Medicina 2022

15/06/2022 | FCS

L'UJI gradua a 105 estudiants d'Infermeria i 75 de Medicina que han finalitzat els seus estudis en el curs 2021-2022. ¡Enhorabona!

En l'acte de graduació de Medicina, la graduada Claudia Rodríguez Montoya ha sigut l'encarregada de parlar en nom de l'estudiantat, i el professor de la Unitat Predepartamental de Medicina de l'UJI Juan Bautista Bellido Blasco ha intervingut com a padrí de la promoció.
Així mateix, l'actual vicedegana del Grau en Medicina, María Muriach Saurí, ha sigut l'encarregada de realitzar el jurament hipocràtic amb els nous graduats i graduades i ha cedit la paraula a l'últim vicedegà del grau en Medicina, Conrado Martínez Cadenas, que ha destacat en la seua intervenció «els valors fonamentals de la professió mèdica, la humilitat, l'empatia amb els pacients i la gran responsabilitat que té l'estudiantat recentment titulat com a futurs mèdics».

D'altra banda, en l'acte d'Infermeria, han intervingut Ana Tena Barberán i Jorge Ciborro Montes com a representants de l'estudiantat graduat, i ha sigut padrí de la promoció José Vicente Aniorte Sánchez, professor de la Unitat Predepartamental d'Infermeria de l'UJI.
L'actual vicedegà del Grau en Infermeria, Pablo Salas Medina, també ha cedit la seua intervenció a l'últim vicedegà del grau, Eladio Collado Boira, que ha destacat la naturalesa humanitària i de servei al necessitat de les professions sanitàries.

Com a clausura de tots dos actes, l'actual degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Eladio Collado Boira, ha cedit la seua intervenció a l'últim degà de la facultat, Rafael Ballester Arnal.
Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut