Jornada SoVaMFiC on line de Medicina de Família i Comunitària per a estudiants de Medicina 2021

15/01/2021 | FCS

Data: 9 de febrer 2021

Hora: 16:30h

Acte: Jornada

Títol: Jornada SoVaMFiC on line de Medicina de Família i Comunitària per a estudiants de Medicina

Dirigit a: estudiantat del grau en Medicina a partir de tercer curs fins a sisé

Lloc: on line, mitjançant la plataforma Webex

Duració: 2 hores

Entitat: Medicina Familiar i Comunitària de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I de Castelló i la Societat Valenciana de de Medicina Familiar i Comunitària (SoVaMFiC)

Breu descripció: la Inauguració de la Jornada serà a càrrec del Dr. Conrado Martínez Cadenas, vicedegà del grau en Medicina, juntament amb la Dra. María Ángeles Medina, presidente de la SoVaMFiC, i el professor Dr. Manuel Batalla, responsable de l'assignatura Medicina Familiar i Comunitària del grau en Medicina UJI. La conferència inaugural la donarà el Dr. Nel·lo Monfort (MFyC, GdT Medicina Rural SemFYC) a les 16:40h. Després, a les 17:00h Taula Redona i Tallers pràctics dels Grups de Treball de la SoVaMFiC (Bioètica, Comunicació i Salut, PACAP i Malalties Infeccioses), finalitzant a les 18:00 hores.

Preinscripció: és necessària per a poder obtenir els enllaços i claus d'accés

Formulari

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut