VII Jornades de Promoció de la Lactància Materna

04/03/2020 | FCS

Dades:  S'han suspès de forma provisional

Acte: Jornades

Títol: VII Jornades de Promoció de la Lactància Materna "Docència, Investigació i Art"

Lloc: Sala d'Actes de la Facultat de Ciències de la Salut

Hora: dimecres 4, a les15:30h; dijous 5, a les 15:30h i divendres 6 a les 16:30h

Entitat: Mamare Castelló,  Associació de Suport a la Lactància Materna, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I

Entrada lliure i gratuïta

Breu descripció: dimecres 4 de març començaran les VII Jornades de Promoció de la Lactància Materna, enguany amb el títol "Docència, Investigació i Art", a la Sala d'Actes de la FCS. El vicedegà d'Infermeria, Eladio Collado, inaugurarà les Jornades, i la resta dels dies podeu assistir a diverses activitats tals com taules redones, conferències,  exposiciones, passades audiovisuals i espais de música. La clausura serà el divendres 6 de març a càrrec de la nova presidenta de l'associació Mamare, a les 20:15 hores. Podeu consultar totes les activitats al programa.

Hi haurà una exposició sobre lactància materna des del 24 de febrer fins al 13 de març al hall de la FCS.

Programa

Convalidable per un crèdit d'activitats extraacadèmiques. Serà necessària la inscripció per a poder optar a la convalidació del crèdit.

Inscripció: http://www.mamare.es/inscripcion.php

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut