Qualtrics
QUALTRICS
Què és Qualtrics?
Qualtrics és una eina d'enquestes basada en el web per a dur a terme recerques, avaluacions i altres activitats de recopilació de dades relacionades amb la gestió administrativa, com poden ser avaluació de professorat o satisfacció de l'alumnat. Qualsevol usuari UJI (prèvia sol·licitud) pot utilitzar aquesta eina. La utilització en línia facilita el seu ús tant en sistemes basats en Windows com en IOS i permet la compartició d'enquestes i resultats així com la col·laboració amb altres persones de la teua organització.
Com s'estructura l'eina?
El sistema es basa en divisions en les quals es gestionen els diferents projectes. Les divisions són independents i únicament poden accedir a elles els membres UJI que decidira cada administrador/a de divisió, qui serà el responsable de sol·licitar-la. Un usuari únicament pot pertànyer a una divisió, per la qual cosa, en cas de necessitar col·laborar amb membres d'altres divisions, s'han de sol·licitar grups de treball, els quals s'utilitzen principalment per a la compartició de recursos.
Accés a la plataforma
Podràs accedir a la plataforma Qualtrics mitjançant aquest adreça web:
https://jaumei.eu.qualtrics.com/
Procediment de sol·licitud
Per a sol·licitar un compte d'administració de divisió, has d'emplenar el formulari que trobaràs en el següent enllaç:
Formulari petició de administració divisió Qualtrics
Per a realitzar qualsevol acció relacionada amb divisions i grups de treball (alta o baixa de membres, creació o eliminació de grups de treball, ...), has d’emplenar el següent formulari:
Formulari modificació membres de divisió i de grups de treball
Informació i formació online
Per a més informació sobre les utilitats de l'eina, pots consultar la seua pàgina web: https://www.qualtrics.com/es/
Podràs trobar informació relacionada amb la utilització de l'eina en els seminaris online que la plataforma posa a la teua disposició mitjançant el següent enllaç: Seminaris Qualtrics
Assistència tècnica
Per a qualsevol dubte sobre la utilització de l'eina, Qualtrics compta amb un suport tècnic les 24 hores els 365 dies per als seus usuaris mitjançant la icona d'ajuda de la plataforma o mitjançant el següent enllaç: Suport tècnic
Si el problema està relacionat amb els comptes d'administració de divisió o grups de treball, podeu contactar amb el servei tècnic de la UJI a través de l'adreça de correu electrònica qualtrics@uji.es
A la vostra disposicició teniu aquest document pdf, on s'explica breument con s'estructura la plataforma: Presentació Qualtrics FCS