Data: 26 de gener de 2023
Acte: presentacions
Lloc: aula JB2205AA de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Hora: 15.30 hores
Organitza: Estudiantat del Màster universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats, UJI
Col·labora: Diputació de Castelló
L'estudiantat del Màster de Màrqueting i Investigació presentarà els plans de màrqueting realitzats durant el semestre per a les empreses productores d'oli: Cooperativa Atzeneta, Cooperativa Viver i Llum Orgànic. Basant-se en una filosofia d'aprenentatge servei, l'estudiantat reverteix el coneixement adquirit sobre la societat i ciutadania.
Els plans de màrqueting serviran per a ajudar petites empreses i cooperatives a desenvolupar-se, col·laborant així en la creació de riquesa i ajudant a frenar el despoblament dels pobles de l'interior.
Està previst l'assistència a l'acte de dos tècnics de promoció Econòmica, Formació Ocupacional, Relacions Institucionals i CEDE d'aquesta administració, els representants de les empreses participants i el professorat del màster.