Presentació de plans de màrqueting per a productores d'oli

26/01/2023 | FCJE

Data: 26 de gener de 2023
Acte: presentacions
Lloc: aula JB2205AA de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Hora: 15.30 hores
Organitza:  Estudiantat del Màster universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats, UJI

Col·laboraDiputació de Castelló

L'estudiantat del Màster de Màrqueting i Investigació  presentarà els plans de màrqueting realitzats durant el semestre per a les empreses productores d'oli: Cooperativa Atzeneta, Cooperativa Viver i Llum Orgànic. Basant-se en una filosofia d'aprenentatge servei, l'estudiantat reverteix el  coneixement adquirit sobre la societat i ciutadania.
Els plans de màrqueting serviran per a ajudar petites empreses i cooperatives a desenvolupar-se, col·laborant així en la creació de riquesa i ajudant a frenar el despoblament dels pobles de l'interior.
Està previst l'assistència a l'acte de dos tècnics de promoció Econòmica, Formació Ocupacional, Relacions Institucionals i CEDE d'aquesta administració, els representants de les empreses participants i el professorat del màster.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques