13/04/2021 | FCJE

La Universitat Jaume I commemora el 30 aniversari de la seua creació amb diverses accions especials. Va ser el 27 de febrer de 1991 quan va entrar en vigor de la Llei que va fer possible la seua creació.

La Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques existeix com a tal des d'aquesta data.

Fa 30 anys que el centre va acollir als seus primers estudiants a l'antic el Col·legi Universitari de Castelló fundat en 1969. En aquell moment s'impartien els estudis de: Llicenciatura en Dret, Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, Diplomatura en Relacions Laborals, Diplomatura en Gestió i Administració Pública i Diplomatura en Ciències Empresarials.

No va ser fins al 5 d'octubre de 1995  quan es va inaugurar l'actual edifici de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

Instal·lació visual lumínica «Coding sapientia»

Tres dècades fent universitat

Història de la Universitat Jaume I