29/01/2020 | FCJE

Jornada commemorativa del 42è aniversari de la Constitució Espanyola

El 21 de desembre a les 11 hores en la FCJE i en línia

IV Jornades DIMEU: cami cap a la virtualitat a la Universitat Jaume I

El GIE TEAM prepara les pròximes Jornades DIMEU (Dispositius Mòbils a l'Educació Universitària) de manera virtual. Animeu-vos a participar, el termini per enviar el resum finalitza el 31 de maig.

Recurs d'imatge GAP index

GAP en horari de matí per al proper curs acadèmic.

El Grau en Gestió i Administració d’Empreses ofereix com a novetat per al pròxim curs 2020-2021 horari de matí per als nous alumnes de primer.

Recurs d'imatge espaijuridic index

Espai Jurídic d'Estudis Laborals - Universitat Jaume I

L'EJEL pretén servir d'orientació i assessorament formatiu destinat principalment als estudis jurídics en matèria laboral i d'anàlisi del mercat de treball, dirigit fonamentalment a estudiantat i alumnis de l'UJI.

Recurs d'imatge memoriaFCJE2019 index

Memòria d'activitats 2019 FCJE

Amb aquesta memòria l'equip directiu de la Facultat pretén informar de la major part de les activitats realitzades en el Centre durant l'any 2019.

Recurs d'imatge premis-collegi-graduats-socials index

Millors expedients Grau Relacions Laborals i RRHH

Les estudiants guardonades han sigut Nadia Franch, com l'estudiant amb la nota més alta; Sonia Valls i Fàtima Porcar.

Recurs d'imatge trobada-espai-juridic index

Trobada universitat-empresa sobre la nova normativa laboral

L'Espai Jurídic d'Estudis Laborals de l'UJI i el despatx Tudón & Abogados han celebrat una trobada amb professionals del teixit empresarial i productiu de Castelló i província amb l'objectiu d'analitzar de manera eminentment pràctica les qüestions controvertides que genera en la seua aplicació la nova normativa laboral.

Recurs d'imatge premi-isabel-ferrer-asun-ventura index

Premis Isabel Ferrer

La professora de l’Àrea de Dret Constitucional de la Universitat Jaume I de Castelló i membre honorífica de la Fundació Isonomia, Asunción Ventura Franch, ha sigut guardonada per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives en la XXII edició dels Premis Isabel Ferrer.

Recurs d'imatge premi-TFG-turisme index

Premi Explorador Andrés d’investigació

L’egressada del Grau en Turisme de la Universitat Jaume I Marta Monferrer ha guanyat el premi Explorador Andrés d’Investigació, atorgat per l’Ajuntament de Vilafranca, pel seu Treball Final de Grau que du per títol «Agenda 21 Els Ports i l’activitat turística 10 anys després».

Guardons Policia Local de Castelló

La rectora Eva Alcón ha lliurat els diplomes a Marcelo Ruano, Miriam Sorribes i Laura García.

Recurs d'imatge graduacions-fcje index

Graduacions FCJE

Un total de 188 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE) que han finalitzat els estudis durant el curs 2018-2019 han participat aquesta vesprada al Paranimf en els actes de graduació.

Recurs d'imatge tesis-nuria-reguart-segarra index

Tesi drets humans

El treball «Los pueblos indígenas y la protección de sus convicciones religiosas ante conflictos de acaparamientos de tierras y aguas» ha obtingut la qualificació d'excel·lent cum laude amb esment Internacional.

Recurs d'imatge xarxa-catedres-model-economic index

Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic

El conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, s'ha reunit aquest matí per videoconferència amb els rectors i rectores de les universitats públiques valencianes amb la finalitat de signar la constitució de la Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques