Actes oficials de graduació de l'UJI Networking, una relació de llarga vida

20/09/2018 | FCJE

Vídeo: actes de graduació 2015/16

El Programa AlumniSAUJI conjuntament amb la Universitat, els deganats de les Facultats, la direcció de l'escola i els delegats dels últims anys, organitza els actes de graduació dels estudiants de la Universitat Jaume I.

El resultat són emotius actes de fraternitat entre professorat, alumnat i familiars desenvolupats en un àmbit acadèmic-festiu. Un moment únic per acomiadar-se dels companys i professors que han format part del teu món universitari durant els anys d'estudi.

Si voleu rebre més informació contacte amb nosaltres i us informarem de com gestionar aquests actes.

Calendari Actes de Graduació de la Universitat Jaume I del curs acadèmic 2017-2018

En breu disposarem de tota la informació de tots els actes de graduació oficals de la Universitat.

14 de juny de 2018

18.00 h. Acte oficial de graduació de la Facultat de Ciències de la Salut (Infermeria)
19.30 h. Acte oficial de graduació de la Facultat de Ciències de la Salut (Medicina)

18 d'octubre de 2018