14/12/2017 | FCJE

Convocatòria de beques “Càtedra Mutualitat” per a lletrats en pràctiques de Master d'Accés i/o Escoles de Pràctica Jurídica 2017/2018

Un any més, la Càtedra de la Mutualitat engega el seu programa de beques per als alumnes que es matriculen en el màster d'accés a la professió d'advocat, així com la resta d'avantatges a les quals té accés el teu centre pel fet d'haver subscrit el corresponent Conveni de Col·laboració amb la Mutualitat de l'Advocacia: patrocini al vostre favor per import de 1.500 euros, llibres de text gratuïts, cobertura d'assegurança d'accidents per als alumnes a càrrec de la Mutualitat, professors de suport, etcètera.

Les ajudes se sol·liciten, exclusivament, emplenant totes les dades del formulari “on line” de Sol·licitud de Beca per al Master D'Accés a l'Advocacia, per al pròxim curs acadèmic, que els interessats podran tramitar a través de la pàgina Web de la Mutualitat a partir del pròxim 15 de setembre de 2017, des de www.mutualidadabogacia.com

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques