UJI

Última modificació: 24/01/2018 | Font: FCJE
  • 30 de juny, 1, 2 i 3 de juliol, en línia

• El futbolista internacional i esportista d’elit de l’UJI Rodrigo Hernández dona suport a la campanya «#SomUJIcontraCOVID».

• La Universitat Jaume I avança en la planificació del curs 2020-2021 que, com en la resta del sistema universitari públic valencià, començarà en modalitat semipresencial amb classes teòriques majoritàriament a distància i sessions pràctiques preferentment presencials.

• S’estendrà fins al 19 de juny de 2020. Els resultats es publicaran el 3 de juliol i la matrícula es podrà realitzar des d’aquest dia fins al 21 de juliol de 2020.

• El treball «Los pueblos indígenas y la protección de sus convicciones religiosas ante conflictos de acaparamientos de tierras y aguas» ha obtingut la qualificació d'excel·lent cum laude amb esment Internacional.

• El conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, s'ha reunit aquest matí per videoconferència amb els rectors i rectores de les universitats públiques valencianes amb la finalitat de signar la constitució de la Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic.

• El GIE TEAM prepara les pròximes Jornades DIMEU (Dispositius Mòbils a l'Educació Universitària) de manera virtual. Animeu-vos a participar, el termini per enviar el resum finalitza el 31 de maig.

• La publicació «III Jornadas de Innovación Educativa DIMEU. Herramientas software en educación secundaria y universidad» es pot descarregar de manera gratuïta en la Tenda UJI o des de la pàgina web del repositori de la Universitat.

• El Grau en Gestió i Administració d’Empreses ofereix com a novetat per al pròxim curs 2020-2021 horari de matí per als nous alumnes de primer.

• Convocatòria de l'examen d'accés a l'advocacia per a l'any 2019.

• És el Meeting Point dels emprenedors de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques