UJI

Del 6 d'abril a l'1 de maig

• Curs: Community Manager

Del 6 d'abril al 5 de maig

• Curs de formació: Com traure-li partit a les aules cooperatives?

El GIE TEAM, amb la col·laboració de la Unitat de Formació i Innovació Educativa (UFIE) de l’USE i el patrocini de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, organitza aquest curs. És gratuït, està reconegut per l’USE amb 30 hores de Formació en docència dintre del pla de formació del professorat de l’UJI.

• Premis Isabel Ferrer

La professora de l’Àrea de Dret Constitucional de la Universitat Jaume I de Castelló i membre honorífica de la Fundació Isonomia, Asunción Ventura Franch, ha sigut guardonada per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives en la XXII edició dels Premis Isabel Ferrer.

• Guardons Policia Local de Castelló

La rectora Eva Alcón ha lliurat els diplomes a Marcelo Ruano, Miriam Sorribes i Laura García.

• Premi Explorador Andrés d’investigació

L’egressada del Grau en Turisme de la Universitat Jaume I Marta Monferrer ha guanyat el premi Explorador Andrés d’Investigació, atorgat per l’Ajuntament de Vilafranca, pel seu Treball Final de Grau que du per títol «Agenda 21 Els Ports i l’activitat turística 10 anys després».

• GAP en horari de matí per al proper curs acadèmic.

El Grau en Gestió i Administració d’Empreses ofereix com a novetat per al pròxim curs 2020-2021 horari de matí per als nous alumnes de primer.

• Millors expedients Grau Relacions Laborals i RRHH

Les estudiants guardonades han sigut Nadia Franch, com l'estudiant amb la nota més alta; Sonia Valls i Fàtima Porcar.

• Trobada universitat-empresa sobre la nova normativa laboral

L'Espai Jurídic d'Estudis Laborals de l'UJI i el despatx Tudón & Abogados han celebrat una trobada amb professionals del teixit empresarial i productiu de Castelló i província amb l'objectiu d'analitzar de manera eminentment pràctica les qüestions controvertides que genera en la seua aplicació la nova normativa laboral.

• Jornades d'actualització Jurídica, Aula Local 2020

Anàlisi, estudi i visió pràctica de la recent normativa complementat amb debats entre conferenciant i assistents, es busquen solucions als problemes pràctics que sempre es plantegen a l'hora de l'aplicació de noves normes

• Graduacions FCJE

Un total de 188 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE) que han finalitzat els estudis durant el curs 2018-2019 han participat aquesta vesprada al Paranimf en els actes de graduació.

• Examen d'accés a l'advocacia.

Convocatòria de l'examen d'accés a l'advocacia per a l'any 2019.

• UJI EMPRÈN

És el Meeting Point dels emprenedors de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques