UJI

Última modificació: 24/01/2018 | Font: FCJE
  • Young Business Explorers

El propòsit és reforçar el desenvolupament de competències emprenedores mitjançant la simulació de projectes empresarials que contribuïsquen al desenvolupament econòmic i social.

• Exposició: «Antifranquisme i Renovació Pedagògica»

Del 5 d’abril al 13 de maig, al Museu Pedagògic de Castelló, al Menador espai cultural

• Universitat de Salford

La Universitat Jaume I acull la visita d'un grup d'estudiants de la University of Salford (UK), tutelats pels professors Simon Ireland i Richard Bell. Aquest grup d'estudiants analitzarà diverses destinacions turístiques del nostre territori.

• Beques menjador

La Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social,  torna a convocar per al curs 2018-2019 un màxim de 200 ajudes de menjador dotades cadascuna amb 211,5 euros.

• Premis Policia Local a TFG de Criminologia i Seguretat

La Universitat Jaume I ha acollit l’acte de lliurament dels premis als treballs de fi de grau en Criminologia i Seguretat atorgats per la Policia Local de Castelló.

• Examen d'accés a l'advocacia.

Convocatòria de l'examen d'accés a l'advocacia per a l'any 2019.

• UJI EMPRÈN

És el Meeting Point dels emprenedors de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques