Última modificació: 24/01/2018 | Font: FCJE
    Parlament Universitari

La candidatura presentada per estudiantat del Grau en Gestió i Administració Pública de l’UJI en el Parlament Universitari, activitat organitzada conjuntament entre les Corts Valencianes i les universitats de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit ser la més votada en l'edició celebrada el passat 27 d'abril

VII Congrés Internacional de Transport

Els pròxims dies 13, 14 i 15 de juny de 2018 se celebrarà a Benicàssim (Castelló) el “VII Congrés Internacional de Transport: El Transport com a Motor del Desenvolupament Econòmic”, organitzat per l'Institut Universitari de Dret del Transport (IDT) de la Universitat Jaume I.

• Fotografia del grup
    Premis MOOTmadrid 2018

En el lliurament de premis del MOOTmadrid 2018, celebrat el passat dia 20 d'abril al palau de Santoña de Madrid, l'equip de l’UJI ha rebut de mans del catedràtic de Dret Mercantil i expresident de la Comissió de les Nacions Unides per al Dret Mercantil Internacional (CNUDMI), Rafael Illescas Ortiz, el premi Albert H. Kritzer al millor escrit de demanda.

• Fotografia de grup dels estudiants de la University of Salford
    Projecte turisme

La Universitat Jaume I acull la visita d’un grup d’estudiants de la Universitat de Salford per a participar en un projecte en què analitzaran conjuntament amb estudiantat del Grau en Turisme de l’UJI diverses destinacions turístiques de la provincia de Castelló.

• Recurs d'imatge
    Proves d’aptitud per a l’homologació de títols estrangers

Llicenciatura en Dret. Realització de les proves al gener i al juny. Programa. Resultats convocatòria gener.

• ministeri
    Examen d'accés a l'advocacia.

Convocatòria de l'examen d'accés a l'advocacia per a l'any 2018.

• UJI EMPRÈN

És el Meeting Point dels emprenedors de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat