Com presentar l'avaluació de trams de recerca en el camp de les humanitats Taller de 3 hores

05/11/2020 | FCHS

Lloc: Reunió per Meet

Data: 20 de novembre de 2020

Horari: de 10h a 13h.

Com cada any, s'espera que la Secretaria d'Estat d'Universitats, Investigació, Desenvolupament i Innovació publique la convocatòria per a l'avaluació de l'activitat investigadora de sexennis a finals del mes de novembre. Juntament amb la convocatòria, es publicaran els criteris d'avaluació per camps. Per donar a conèixer els criteris específics dels camps vinculats a la nostra Facultat, especialment de les àrees de filologia, filosofia, traducció i història, el Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials organitza un taller sobre la preparació de sol·licituds de trams de recerca. El ponent, Rafael Repiso, és professor de la Universidad Internacional de la Rioja (UNIR) i soci fundador de la spin-off EC3metrics, de la Universidad de Granada. En el taller, ens oferirà una visió pràctica d'aquests criteris amb una perspectiva aplicada per orientar i resoldre els dubtes de les persones vinculades a aquestes àrees de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I.

Per assistir al taller, gratuït, cal inscriure's a través de la plataforma virtual.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials