Incubadora de talent: Prepara la teua ocupabilitat per al mercat laboral Webinari per als graus de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques

20/10/2020 | FCHS

Dates i horari

Divendres 20 i 27 de novembre de 16:00 a 19:00 h
Dissabtes 21 i 28 de novembre de 10:30 a 13:30 h

La incubadora de talent és un concepte de grup de treball reduït que aporta confiança en intimitat. Aquest format està indicat per a estudiants dels últims anys de formació que s'enfronten al mercat laboral per primera vegada i volen treballar la seua estratègia laboral.

Amb aquest webinari, podràs treballar sentiments de desorientació, incomprensió i solitud davant d'un mercat laboral confús, canviant i hostil. Mitjançant el treball en grup, la docent et farà sentir orientada, compresa i acompanyada. Adquiriràs pautes i eines que posaràs en pràctica des del primer dia. Guanyaràs seguretat i claredat, acompanyada de persones en la teva mateixa etapa vital amb situacions similars.

Juntament amb l'UJI, la docent ha preparat un programa adaptat al teu titulació:

• Mòdul 1: Cerca de feina en línia; fonts de reclutament i pautes i estratègies de cerca.
• Mòdul 2: Competències transferencials; per què més serveix allà que saps fer.
• Mòdul 3: CV i carta de motivació.
• Mòdul 4: Entrevista de treball; preparació i seguiment.

Docent: Ana López Gobernado
Careerfully proporciona assessoria estratègica de carrera. T'ajuda a transitar cap al mercat laboral i trobar la trajectòria professional que t'ompli, a través de transformacions saludables i gratificants que fan de tu una persona atractiva per a les empreses.

L'estudiantat necessitarà un ordinador amb càmera i una connexió a Internet que li permeta compartir alhora vídeo i àudio.

La inscripció està limitada a 18 places i es pot formalitzar a través d'aquest enllaç.

Organitza: Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials