Ocupabilitat per a la digitalització forçada en l'era pos-covid. Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques

04/06/2020 | FCHS

El Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials organitza la sèrie de webinars "Ocupabilitat per a la digitalització forçada en l'era post-covid. Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques" en substitució del curs que havia de tenir lloc el 24 d'abril de 2020.

Els webinars tindran una hora aproximada de durada, de 10.00 a 12.30 h els dies 12, 19, 22 i 26 de juny de 2020. L'estructuració dels continguts és la següent:

Mòdul 1

• Introducció i agenda

• Aliança i Kanban board

• Reverse Feedback. Desmuntar pors i prejudicis sobre la cerca d'ocupació

Mòdul 2

• Veritats i mentides sobre la cerca d'ocupació

• Valors i treball

Mòdul 3

• Competències transferencials

• Matriu aranya i DAFO

Mòdul 4

• Cerca d'ocupació en línia

• Upskilling i reskilling. Globotics i noves tendències

La docent, Ana López Gobernado, impartirà la sessió a través de l'aplicació Blue Jeans. L'estudiantat necessitarà un ordinador amb càmera i una connexió a Internet que li permeta compartir alhora vídeo i àudio.

La inscripció està limitada a 18 places i es pot formalitzar a través d'aquest enllaç.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials