10/09/2019 | FCHS

La Facultat de Ciències Humanes i Socials organitza, juntament amb la Unitat d’Igualtat, una assignatura de gènere oberta a totes les titulacions de la Universitat Jaume I.

L’assignatura té una part comuna de conceptes bàsics (10 hores) i una part específica (10 hores) on s’estudien, de manera aplicada, les imbricacions entre el gènere i les ciències humanes i socials, especialment enfocada en el llenguatge, l’educació, la comunicació i l’art.

Les persones interessades poden matricular-se en línia a través de l’assistent. Les classes tenen lloc els dilluns de 15 a 17, del 14 d’octubre al 16 de desembre de 2019.

Una vegada superada l’assignatura, cal fer el tràmit de convalidació per 2 crèdits ECTS.

Més informació ací.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials