Nou certificat de competències per a l'ocupació

27/11/2019 | FCHS

La Universitat Jaume I ha posat en marxa una acreditació de competències transversals per a l'ocupabilitat que ofereix un certificat únic de 700 hores on es recullen les activitats que l'estudiantat du a terme al llarg dels seus estudis. Per sol·licitar aquest certificat, cal accedir a la sol·licitud i afegir digitalment tots els certificats de les activitats en què hàgeu participat. Les que us haja certificat la Universitat, en principi, les trobareu en l'aplicació de sol·licitud ja digitalitzades. Altrament, caldria escanejar els certificats en paper.

Per obtenir el certificat cal acreditar:

Formació: 80 hores en cursos de formació transversals
Sensibilització: 20 hores en competències d'ocupabilitat
Experiència: 600 hores d'experiències en ocupació

La convocatòria s'adreça a l'estudiantat i persones titulades de titulacions oficials de la Universitat Jaume I (grau, màster i doctorat) en els cursos acadèmics 2017-2018, 2018-2019 o 2019-2020.

Termini de sol·licitud obert fins al 18 de desembre de 2019.

Més informació  (informació disponible només en espanyol i valencià)

Per a consultes i preguntes, el servei de contacte és l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP) (informació disponible només en espanyol i valencià).

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials