Ocupabilitat en la quarta revolució industrial Per a estudiantat de 4t curs de graus amb perfils lingüístics (FCHS)

04/11/2019 | FCHS

13 de desembre de 2019
De 9.30 a 13.45 h

Aula: HA1209AA

Inscripció completa. Les inscripcions noves passen a la llista d'espera

Aquest és un taller sobre ocupabilitat en l'àmbit de la Traducció i la Interpretació, les Llengües Modernes i la Lingüística Aplicada. El taller, l'imparteix Ana López-Gobernado, directora executiva i directora internacional d'operacions de l'aliança de portals d'ocupació The Network, amb seu a Brussel·les. Aquesta activitat representa una oportunitat per incrementar l'ocupabilitat de l'alumnat i té per objectiu l'adquisició d'estratègies d'ocupabilitat desenvolupant mètodes efectius per a processos de selecció en l'àmbit de les titulacions d'idiomes. L'activitat permet a l'alumnat conèixer l'entorn de la cerca de feina i les noves tendències del reclutament en línia.

L'activitat té una durada de 3 hores, distribuïdes en dues sessions d'1 hora i mitja. L'alumnat que ho desitge tindrà l'oportunitat de realitzar un minitaller suplementari de 45 minuts en el qual s'auditaran els currículums de forma individualitzada. L'activitat s'adreça a l'estudiantat d'últim curs de graus amb perfil lingüístic. Per tal de poder fer un seguiment personalitzat de les persones assistents durant el taller, es limita el nombre de places a 20 persones.

En futures edicions, el taller s'adreçarà a altres perfils disciplinaris de la FCHS.

0. Introducció i presentació
1. Aliança i agenda. Kanban board del taller
2. Reverse Feedback. Com destruir i reconstruir pors i creences
3. Veritats i mentides de la cerca de feina. Elements bàsics en l'estratègia de cerca de feina