Curs "La gestió de la diversitat de gènere en la recerca, la docència i la gestió de la Facultat de Ciències Humanes i Socials" Protocol per a la detecció, prevenció i actuació en els supòsits d’assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat i expressió de gènere a la Universitat Jaume I

31/10/2018 | FCHS

Adreçat al professorat de la FCHS que ocupe algun càrrec acadèmic en el curs 2018-2019. Obert a tot el PDI de la FCHS

Nova data: 12 de novembre de 2018

Professorat: Rafael Vilar Zanon

Data: 12 de novembre de 2018

Horari: 10-12 h

Aula: Sala de Graus "Germà Colon Domènech", HA0114FR (Facultat de Ciències Humanes i Socials)

Inscriviu-vos en aquest enllaç.

Objectius:

Contingut:

1. Què és el Protocol per a la detecció, prevenció i actuació en els supòsits d’assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat i expressió de gènere a la Universitat Jaume I.
  2. Com es poden detectar els supòsits recollits en el Protocol.
  3. Com cal actuar en cas de detectar un dels supòsits recollits en el Protocol a la Universitat Jaume I.

Organitzat per la Facultat de Ciències Humanes i Socials en cooperació amb la Unitat d'Igualtat.

Sol·licitat el reconeixement com a activitat de formació docent a la Unitat de Suport Educatiu. Per beneficiar-se d'aquest reconeixement, el professorat ha de signar el full d'assistències que trobarà en la sala.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials