Homenatge a Vicent Martínez Guzmán In Memoriam

19/11/2018 | FCHS

Des de la Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau i l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau (IUDESP) hem organitzat un homenatge a Vicent Martínez Guzmán, qui va ser una persona molt estimada a la Universitat Jaume I. Vicent va participar activament a l'equip de creació de l'UJI, va ser Vicerrector, professor, fundador del Máster Internacional de la Pau i director de l'esmentada Cátedra UNESCO, entre d'altres.

L'homenatge, Vicent Martínez Guzmán In Memoriam,  tindrà lloc el dijous 29 de novembre a les 16.00 hores a la Sala d'Actes de la Facultad de Jurídiques (FCJE) i comptarà amb la participació de:

- Eva Alcón Soler (Rectora de la Universitat Jaume I)

- Federico Mayor Zaragoza (Fundació Cultura de Pau)

- Carmen Magallón Portolés (AIPAZ)

- Eloísa Nos Aldás (Investigadora IUDESP, UJI)

- María Martínez (filla de Vicent Martínez Guzmán)

Cloenda. Interpretació de “El cant dels ocells” a càrrec de Alberto Cabedo Mas i Antoni Ripollés Mansilla, del Departament d'Educació i Didàctiques Específiques, UJI.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials