Universitat Jaume I. 15 i 16 de novembre de 2018
Les noves tecnologies de la informació i comunicació, així com la Web 2.0 han esdevingut un fenomen amb diverses dimensions que són objecte d’estudi des de moltes àrees del coneixement. La Xarxa té una dimensió en la seua vessant de canal comercial d’especial interès per a l’àmbit publicitari, atès que permet una relació marca-client i marca-agència no coneguda fins el moment. A més a més, el desenvolupament de les tecnologies és més veloç que la seua pròpia definició, i aquests canvis provoquen la necessitat constant de que hom es reajuste i adapte des del punt de vista publicitari. L’audiència del mitjà i el seu actual creixement el converteixen en un fenomen de gran interès publicitari.
Aquest congrés pretén estudiar el context digital com mitjà comercial i analitzar la seua repercussió en la professió publicitària en quatre aspectes:
Per tant, aquest congrés pretén encarar els reptes immediats que succeeixen en el nou escenari del negoci de la publicitat al voltant de les següents qüestions:
Mes informació: www.comloc.uji.es